понеделник, 3 юли 2017 г.

Здравейте! Приятно ми е да ви се представя!




 Здравейте!

Приятно ми е да ви се представя!
     Казвам се Илиянка Димитрова Георгиева. Завършила съм Югозападния университет, град Благоевград, специалност - начална училищна педагогика. Имам 2-ра професионална квалификационна степен. Автор съм на учебно помагало по “Природознание”( сега- “Човекът и природата”). Работя като главен начален учител в 6 СОУ “Отец Паисий”, град Монтана.

Моят девиз е: “Аз работя за бъдещето”.

     А нашето бъдеще са децата. Детството - това е фундамента за бъдещето на всеки човек. Главната ценност за мен са децата с техните знания.
    Училището е път към успеха. Мисията ми е развитие на способностите и реализация на възможностите на всеки ученик. Детето трябва да попадне в условия на комфорт и развиваща се среда, в която да разкрие своя потенциал. Училището дава на децата необходимите знания и заедно с родителите, достойно възпитание.
    И както е казал Оскар Уайлд ” Най-верният  път, който ще направи децата добри е да ги направим щастливи”.

    Информацията предложена на вашето внимание е предназначена за ученици, родители, учители, възпитатели и всички, които се интересуват от обучението и възпитанието на децата. Също така може да побеседваме, да    Тук ще откриете интересни задачи, ребуси, рисунки, тестове, любопитни факти, свързани с учебния материал по различни учебни предмети.
   Уважаеми родители,
Надявам се да Ви бъда полезна по някои въпроси, свързани с образованието и възпитанието на вашите деца. В статиите да откриете отговора на въпросите, които ви вълнуват и сами да задавате такива.
   Драги колеги,
Дано и на вас бъда полезна с материалите предложени в сайта.
Желая Ви интересно, полезно и приятно забавление!